Friday, January 14, 2011

Kenangan 2010(acpd1a)

Walaupon dah masuk tahun 2011 tapi kenangan 2010 tetap menjadi kenangan dalam hidup aku yang x mungkin akan aku lupakan.....touching giler siot....hahaha
before aku masuk diploma bisnuess managment aku ambik pra perakaunan
 maklum lah result spm x bpe nk gempak....
malu nk cter sal rsult spm ni...so everthing about spm must be secret..hahaha...
ok aku cter lik sal kenangan aku masuk pra...
masuk pra ni memang pendapat orang x ada yang bek...semua nya siot belaka...
kata2 dorang yang menyakitkan aku ialah.......jeang jeang.........

1.pra ni lama 6 bln itu pon belum tentu dapat diploma...
2.uitm suka tendang pelajar yang x cukup point yang uitm nak ...
3.habis membazir duit j....

issss bengang gler tahap cipan dah ni dengan mulut orang......

so sekarang x kisah lah dorang nak cakap apa pasal pra yg penting
 dah rmai dak yang berjaya daripada lepasan pra...
dorang ada mulut dorang cakap dorang ada otak dorang p.k lah sendiri...
hahaha korang tau kan too tremark sape???
sape lagi lau bukan bangbil....haha

.

ini pic yang kenangan aku dengan dak2 acpd1a

ucapan untuk dak2 acpd1a:
tahniah yang dapat sambung diploma...
x kisah lah kat melaka,jengka,or kat mana korang ada aku harap korang happy 
dengan apa yang cost korang dapat...
so lau ada apa2 masalah to korang tabah ok!!!!!!!!


so sekarang aku dah tahun 2011....
allhamdullh akhirnya usaha aku untuk sambung diploma dapat gak...
mulut2 yang siot cakap aku bukan2 too akhirnya terhenti gak....



ni muka2 dak acpd1a yang sama klas diploma dengan aku sekarang

Siapa yang x ada pic lam ni sory sangat2..nanti lau ada masa aku tulis lak pasal korang...hihi



3 comments:

  1. tomeynye saye.. hehe.. tp yg d last one gmbar xde muke saye pon.. sob.. sob.. sob..

    ReplyDelete
  2. eleh statmnt yg 1 too x btl...haha
    ko nk k gmbr last 2???
    mst ko rndu kt ak an....haha

    ReplyDelete
  3. hok mne laa yg xbetull.. sume betul dah tu,, ko je yg xnak ngaku kan.. haha.. hem.. eleh... padahal die yg rindu aku.. haah

    ReplyDelete