Monday, January 24, 2011

seorang yang bergelar sahabat

assalamualaikum pembuka bicara....:)

entah npa bila aku nak start citer sal friend aku hati tersntap jap...
aduh......aku rindu sgt kat korang....
walaupon kita duk jauh atau kita x study sama2 aku rindu btl kt korang....
bila korang baca blog aku ni aku harap persahabatan kita yang terjalin ni akan kekal hingga akhir hayat,,,
aku tahu selama kita kenal banyak dah yang kata2 aku menghiris perasaan korang...
aku mintak maaf sangat k..aku sayang korang..........:)
aku rindu masa kita lepak sama2,makn ramai2,kak pose sama2....yaallh..............mmmmmmmm
rindu intan rindu amy....
sekarang ni kte semua dah duk jauh kan...aku x kisah korang nak p.k and cakap ak perw tapi lam hati aku,aku sayang korang...to intan tq bab persahabatan kita masih terjalin lagi walaupon kita x ambk
 kos yang sama...:)
so aku harap sangat persahabatn kita kekal selamanya...

Kau pergi
Pergi
Sepi tanpa kata
Terdiam dan kaku tak daya kau ku lupa
Apa pun kata mereka
Biarkan kenangan berbunga di ranting usia


Hujan lebat mencurah kini
Bagaikan tiada henti
Kaulah laguku kau irama terindah
Tak lagi ku dengari

Kau pergi
sweet sangat......
aku sayang korang.....:)

No comments:

Post a Comment